Novo! Mixeri za koktele! Pogledaj ponudu

Košarica

Naša dostava

Uvjeti dostave

Naručene proizvode dostavljamo u roku od 5 – 7 radnih dana, ovisno o adresi dostave. Zamolbe u narudžbama vezane uz kraći termin dostave ili dostave na određeni dan mogu se ali i ne moraju uvažiti, ovisno o raspoloživosti proizvoda. 

Dostava na kućnu adresu vrši se svakoga tjedna u periodu od utorka do petka, a ne dostavlja se ponedjeljkom, subotom i nedjeljom, osim ako prethodno nije tako dogovoreno i potvrđeno s naše strane. 

Za određene proizvode postoji opcija dostave prvi sljedeći radni dan od zaprimljene narudžbe/uplate, pod uvjetom da je narudžba/uplata zaprimljena najkasnije do 15h i da je takva narudžba izvršena/plaćena u periodu od ponedjeljka do četvrtka. Ukoliko narudžbu i uplatu izvršite u petak, subotu ili nedjelju, paket se šalje u ponedjeljak i biti će dostavljen u utorak. 

Dostava se vrši od vrata do vrata, točnije do adrese primatelja putem prijevozničke tvrtke GLS koja obavlja usluge transporta. Vrijeme u kojem dostavna služba dostavlja pakete je 08:00 - 16:00h i nažalost ne možemo utjecati na točan termin dostave kao i na zamolbe da se paketi dostavljaju nakon 16:00h. 

Dostava je besplatna za sve narudžbe iznad 400,00 kn, a za naručenu robu u iznosu manjem od 400,00 kn dostava se naplaćuje u paušalnom iznosu od 40,00 kn. U slučaju odabira dostave sljedeći radni dan, trošak dostave iznosi 70 kn.

NAPOMENA: Iznimka su otoci i mjesta koja ne podržavaju svakodnevnu dostavu, a gdje je dostava moguća prema rasporedu dostave. Popis otoka možete pronaći OVDJE. Potrebno je obratiti pažnju na napomenu ispod tablice, tj. na napomenu da se na sve otoke koji nisu navedeni u tablicu paketi dostavljaju putem Hvatske pošte i u ovom slučaju ne može se garantirati da će paketi biti dostavljeni u predviđenom roku. Posebnu pažnju na ove termine dostave treba obratiti ukoliko naručujete proizvod za dostavu drugi radni dan, obzirom da paket može biti dostavljen samo po rasporedu koji GLS dostavna služba ima definiran unaprijed.

Proizvodi će biti zapakirani tako da se uobičajenom manipulacijom u transportu ne mogu oštetiti. Kupac je dužan prilikom preuzimanja proizvoda provjeriti eventualna oštećenja i odmah ih reklamirati dostavljaču koji je robu dostavio. Kupac je obavezan prilikom preuzimanja robe potpisati otpremnicu ili dostavnicu te je dostavna služba uzima kao potvrdu o preuzimanju. Više o reklamacijama možete pročitati pod: http://promili.hr/reklamacije

Dostava GLS-om

Status narudžbe možete pratiti na način da kliknete na link dostavne službe GLS-a https://gls-group.eu/HR/hr/pracenje-posiljke. Nakon što je dostavna služba preuzela pošiljku, pored narudžbe se pojavljuje link s kodom za praćenje koji Vas vodi na stranicu dostavne službe gdje možete vidjeti točan status vaše pošiljke i planirano vrijeme isporuke kao i potrebne informacije za kontakt dostavljača. Informacija o dostavi paketa stiže vam i SMS porukom dan prije predviđenog termina dostave, s brojem paketa i kontakt brojem dostavne službe.

Ukoliko želite saznati precizno vrijeme dostave ili dogovoriti odgovarajući termin, molimo kontaktirajte dostavnu službu GLS-a na broj telefona +385 1 204 2672 i pozovite se na broj pošiljke iz EMAIL/SMS poruke.

VAŽNO: Dostave se do daljnjega vrše redovito, bez ikakvih odstupanja ili kašnjenja. U slučaju da se to promijeni, odmah ćemo vas obavijestiti. 

 

Obavijest dostavne službe: 

Sigurnost naših klijenata, njihovih primatelja i naših djelatnika su nam prvi na listi prioriteta stoga smo poduzeli sljedeće preventivne mjere sukladne preporukama Ministarstva zdravstva i Stožera civilne zaštite RH:

  • Svi djelatnici na terenu su obavezni koristiti jednokratne rukavice, dezinfekcijska sredstva te zaštitne maske
  • Svim djelatnicima se na početku i na kraju smjene preventivno mjeri temperatura digitalnim toplomjerima te se upućuju u samoizolaciju u slučaju simptoma povezanih za Corona virusom
  • Preventivno smo 60% djelatnika iz ureda uputili na rad od kuće kako bismo u svakom trenutku imali dovoljno ljudi za zamjenu cijelog tima iz centralnog HUB-a u slučaju proširenja pandemije na samu centralnu sortirnicu

Promjene u logističkom procesu:

  • Kuriri se dodatno prilagođavaju samim zahtjevima primatelja u procesu isporuke npr. ostavljanje paketa na dogovorenom mjestu kako ne bi dolazili u fizički kontakt sa samim primateljima ukoliko to primatelji ne žele zbog prevencije svojeg zdravlja i zdravlja svojih ukućana.
  • Isporuka se i dalje izvršava po principu od vrata do vrata kao i do sada, samo bez mogućnosti ulaska kurira u sami prostor primatelja (stan/kuća) kako bismo zaštitili kurire, pošiljatelje i primatelje

Svakodnevno pratimo situaciju na terenu, informacije od Ministarstva zdravstva i Stožera civilne zaštite te ulažemo maksimalne napore kako bi sam logistički proces, kao i do sada, normalno funkcionirao. Također, napominjemo kako ćemo Vas i nadalje obavještavati o svim promjena u logističkom procesu ukoliko do njih dođe.

 

Osobno preuzimanje

Ukoliko vam ne odgovara dostava na kućnu adresu, možete odabrati opciju osobnog preuzimanja što znači da će vam paket biti spreman za preuzimanje na adresi Dubrava 244, 10040 Zagreb u roku od 5-7 radnih dana od zaprimljene narudžbe/uplate. Određeni proizvodi dostupni su i odmah drugi radni dan za preuzimanje, a ukoliko ih želite preuzeti drugi radni dan, potrebno je kod odabira načina dostave odabrati Osobno preuzimanje drugi radni dan. U protivnome će vam paket biti spreman za preuzimanje u roku od 5-7 radnih dana kao i kod ostalih proizvoda. Kada je boca spremna za preuzimanje, šaljemo vam obavijest mailom. Od trenutka kada mailom dobijete obavijest da vam je paket spreman za isporuku, možete ga doći preuzeti unutar radnog vremena Pick up Pointa: 

 

Napomena: Zbog postroženih mjera opreza, Pick Up Point je do daljnjega zatvoren za osobna preuzimanja. 

 

 

Komentare, pohvale ili pritužbe vezano za dostavu možete poslati na e-mail: info@promili.hr