Novo! Mixeri za koktele! Pogledaj ponudu

Košarica

Naša dostava

Uvjeti dostave

Naručene proizvode dostavljamo u roku od 5 – 7 radnih dana, ovisno o adresi dostave. Zamolbe u narudžbama vezane uz kraći termin dostave ili dostave na određeni dan mogu se ali i ne moraju uvažiti, ovisno o raspoloživosti kapaciteta. 

Dostava na kućnu adresu vrši se svakoga tjedna u periodu od utorka do petka, a ne dostavlja se ponedjeljkom, subotom i nedjeljom, osim ako prethodno nije tako dogovoreno i potvrđeno s naše strane. 

Za određene proizvode postoji opcija dostave prvi sljedeći radni dan od zaprimljene narudžbe/uplate, pod uvjetom da je narudžba/uplata zaprimljena najkasnije do 15h i da je takva narudžba izvršena/plaćena u periodu od ponedjeljka do četvrtka. Ukoliko narudžbu i uplatu izvršite u subotu ili nedjelju, paket se šalje u ponedjeljak i biti će dostavljen u utorak. 

Dostava se vrši od vrata do vrata, točnije do adrese primatelja putem prijevozničkih tvrtki koje obavljaju usluge transporta. Vrijeme u kojem dostavna služba dostavlja pakete je 08:00 - 16:00h i nažalost ne možemo utjecati na točan termin dostave kao i na zamolbe da se paketi dostavljaju nakon 16:00h. 

Dostava je besplatna za sve narudžbe iznad 400,00 kn, a za naručenu robu u iznosu manjem od 400,00 kn dostava se naplaćuje u paušalnom iznosu od 40,00 kn. U slučaju odabira dostave sljedeći radni dan, trošak dostave iznosi 70 kn.

NAPOMENA: Iznimka su otoci i mjesta koja ne podržavaju svakodnevnu dostavu, a gdje je dostava moguća prema rasporedu dostave. Popis otoka možete pronaći OVDJE. Potrebno je obratiti pažnju na napomenu ispod tablice, tj. na napomenu da se na sve otoke koji nisu navedeni u tablicu paketi dostavljaju putem Hvatske pošte i u ovom slučaju ne može se garantirati da će paketi biti dostavljeni u predviđenom roku.

Proizvodi će biti zapakirani tako da se uobičajenom manipulacijom u transportu ne mogu oštetiti. Kupac je dužan prilikom preuzimanja proizvoda provjeriti eventualna oštećenja i odmah ih reklamirati dostavljaču koji je robu dostavio. Kupac je obavezan prilikom preuzimanja robe potpisati otpremnicu ili dostavnicu te je dostavna služba uzima kao potvrdu o preuzimanju. Više o reklamacijama možete pročitati pod: http://promili.hr/reklamacije

Dostava GLS-om

Status narudžbe možete pratiti na način da kliknete na link dostavne službe GLS-a https://gls-group.eu/HR/hr/pracenje-posiljke kako bi provjerili trenutni status Vaše narudžbe. Nakon što je dostavna služba preuzela pošiljku, pored narudžbe se pojavljuje link s kodom za praćenje koji Vas vodi na stranicu dostavne službe gdje možete vidjeti točan status vaše pošiljke i planirano vrijeme isporuke kao i potrebne informacije za kontakt dostavljača.

Ukoliko želite saznati vrijeme dostave ili dogovoriti odgovarajući termin, molimo kontaktirajte dostavnu službu GLS-a na broj telefona +385 1 204 2672 i pozovite se na broj pošiljke iz EMAIL poruke.

Osobno preuzimanje

Ukoliko vam ne odgovara dostava na kućnu adresu, možete odabrati opciju osobnog preuzimanja što znači da će vam paket biti spreman za preuzimanje na adresi Dubrava 244, 10040 Zagreb u roku od 5-7 radnih dana od zaprimljene narudžbe/uplate. Od trenutka kada mailom dobijete obavijest da vam je paket spreman za isporuku, možete ga doći preuzeti unutar radnog vremena Pick up Pointa: 

Ponedjeljak, srijeda: 09:00h - 13:00h

Utorak, četvrtak, petak: 14:00h - 18:00h

Ostali termini po dogovoru. 

 

Komentare, pohvale ili pritužbe vezano za dostavu možete poslati na e-mail: info@promili.hr